פלח שוק – פינת הצרכנות

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

 

'בזק' נרתמת למען תושבי אזורי העימות ברחבי הארץ בעקבות המצב הביטחוני ומעניקה מספר הטבות ושירותים ייעודיים: 'בזק' תאפשר ללקוחותיה לבצע שירות "עקוב אחרי" לכל יעד שיבחרו, נייח או נייד, ללא תשלום. ללקוחות העסקיים של החברה, מעניקה 'בזק' 300 מסרונים חינם בשירות Bsms.

לוגו איקאה'איקאה' תקיים מגוון פעילויות והצגות לילדים במהלך ימי 'בין הזמנים' – ללא תשלום. כמו כן תפעיל הרשת פינות יצירה, סדנאות ומשחקים עד ו' באלול (31.8.14). כל הפעילויות תתקיימנה בלובי הכניסה לחנות ובסבב שעות קבוע.

ba (1)ב'ביג ליס', סוכנות מורשה של 'אלבר' יוצאת במבצע מכירת רכבים תחת ההתחייבות: "המחיר הנמוך בישראל למגוון רכבים חדשים מ2014". החברה מתחייבת לאספקה מיידית במסלולי מימון מיוחדים.

 

קניון הדר - השקההושק 'קניון הדר' המחודש בשכונת תלפיות בירושלים במעמד מאות מוזמנים, אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה, אושיות ירושלמיות, ועוד. במעמד נשא דברים רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, אשר גם קבע את המזוזה.

'בנק מרכנתיל' עורך כנסי לקוחות לעסקים קטנים תוך הדגשת התמחותו באשראי לעסקים באמצעות קרנות בערבות המדינה. 'מרכנתיל' מציע ללקוחותיו במגזר החרדי הלוואות עד 2 מיליון שקל בריבית אטרקטיבית ובפיקדון מופחת.

סטארקיסט - סופרברדנס'טונה סטארקיסט' נבחרה לאחד המותגים המובילים בישראל לשנת 2014 מטעם ה'סופרברנדס' העולמי. מדובר במחקר צרכנים מקיף של מכון המחקר Market Watch שבחר ב'סטארקיסט' זו השנה הרביעית ברציפות.

חדש על המדף:
עלית מתוקים - אצבעות גלידה'עלית' משיקה את 'אצבעות שוקולד עלית' במהדורת קיץ במילוי קרם בטעמי גלידה: בטעם גלידת וניל ובטעם גלידת שוקולד. מ'עלית' המליצו לאכול את האצבעות לאחר קירור במקרר.

hadmayarubin kzizot02_f100pr'עוף טוב' מרחיבה את סדרת 'הוד לבן' בכשרות הרב רובין ומשיקה 'קציצות קלאסיות מהודו משובח מ- 100% רכיבים טבעיים'. לדברי החברה למהלך קדם תהליך פיתוח במטרה לייצר קציצות איכותיות וטעימות, תוך שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים: ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטמט.

moti fishbain20450 - small'טמפו' משיקה את בירה 'גולדסטאר UNFILTERD' בפחית של 500 מ"ל. מדובר בבירת פרימיום לא מסוננת שהושקה לפני כשנה שאינה עוברת את התהליך האחרון של סינון לפני בקבוק ובכך לדברי החברה שומרת על ערכי הטעם והצבע. סדרת בירה 'גולדסטאר' היא בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים.



0 תגובות